Jdi na obsah Jdi na menu
 


Jawa 350/634

Obrazek



Fotogalerie motocyklu před lakem+lakování+po laku+přidaná VB kapotáž k nelezení ZDE

Říjen 2002
  Koupě motocyklu od bývalého policisty. Stav tacho 31 000km. Motocykl byl poznamenám jak zubem času, tak přístupem majitele - delší dobu nepojízdný, celkově zrezavělý, chromy minimální. Poklad ze stodoly v ceně 2500,-. Fotky bohužel nepořízeny. Vzhledem k nástupu k výkonu ZVS byl motocykl zahybernován až do ukončení ZVS, kterou jsem ještě odjezdil s ČZ 175.

2004
  Rozpůlen motor - vyměněna všechna ložiska, čtyřkové a dvojkové kolečko (vypadávala čtyřka), gufera. Na levé straně bylo rezavé ložisko klikové hřídele. Motocykl zprovozeň, čtyřka opět začala vypadávat. Problematické seřízení zapalování - zprohýbané dynamo + deska zapalování + nekvalitní kladívka. Zarovnány otlaky na spojkovém koši a na lamelách (způsobovalo špatné vracení lamel a prokluzování spojky.

2005
1. V dubnu výměna primáru
2. V květnu (stav tacho 39 500km) částečná GO motoru v ceně 8tis. Výbrus, repase kliky, finální oprava vypadávající čtyřky + výměna ložisek a řadících vidliček. Cena včetně práce 8tis. Servis provedem Pavlem Stehlíkem v Kolomutech. Po 1tis km došlo vinou vady materiálu k prasknutí ložiska kliky v karteru a následnému rozlisování kliky - opraveno v rámci záruky.
3. Taktéž v květnu koupě bezkontaktního zapalování Jawa-trabant ignition firmy Imfsoft. Montáž bez problémů, ale první verze zapalování měly příliš velký odběr - cca 6ampér, což na 75W dynamo bylo prostě moc a docházelo k neustálému vybíjení baterie. (vyřešeno rok na to úpravou firmwaru zapalování, to už jsem přecházel na Vape). Jinak bez problémů, jízdní projevy výborné, motor šel hlade a plynule v celém rozsahu otáček, snížení vibrací více než znatelné.

2006
  Květen - stav tacho 49500 - pískování + lakování syntetikou RAL 6003 (olivově zelená) - cena celkem 4500,- (jen pískování 2500). Syntetika se stříkala bez tvrdidla, takže bohužel "zrála" v podstatě až do podzimu..Repas zadní kyvné vidlice - starou bylo nutno vyříznou, koupena použitá od Milánka za 500,-
  Červenec - 46 600km - koupě Vape SZ13 12V + baterie a žárovky na 12V - stávající 35W žárovka světlometu nahrazena 55W/60W žárovkou. Montáž vape jednoduchá a vše zvládnuto během 3hodin. Předstih vape vycházel na 6,5mm - firmu jsem na tuto skutečnost upozornil a rotor nastavil na předstih 3mm (bylo nutné vyndání zajišťovacího kolíčku (po "konzultaci" s El Fagem), který stejně plní jen vymezovací funkci)
  Vape jsem vyhodnotil jako jednu z nejlepších investic,jakou jsem mohl jawce dopřát..Jízdní projevy podobné jako u Imfsoftu - tzn. skvělé..+na rozdíl od imfsoftu vyřešeno i dobíjení a kvalitní svícení.
  Srpen - výměna primárního řetězu + pružin

2007
Leden - stav tacho 51 200km - repase předních tlumičů (700kč), výměna zadních tlumičů (1tis) + výměna vzduchového filtru.

2008
Květen - stav tacho 55 500km - výměna svíček za N14C.

2010
Květen - stav tacho 63 000km - výměna pneu na předním kole. Srpen - stav tacho 64 500 - vyčištění palivového filtru v nádrži